Livrarea produselor
Detalii Livrare&Retur
LIVRAREA COMENZILOR
În situaţia în care Ro Life nu este în măsură să livreze cumpărătorului bunurile comandate şi achitate în avans, din motive obiective şi care nu depind de companie, cumpărătorului i se va restitui integral suma plătită. Într-un astfel de caz, suma integral plătită se referă la cheltuielile efective suportate de client.
Timpul de livrare
Perioada standard pentru livrare este de 3-5 zile lucratoare. Cumpărătorul trebuie să accepte o posibilă prelungire a perioadei de livrare datorată întârzierilor provocate de producător sau a unor evenimente neprevăzute şi care nu depind de Ro Life, în conformitate cu Ordonanţa nr.21/1992, privind Protecţia Consumatorilor, cu modificările ulterioare.
Bunurile livrate vor fi însoţite de copia comenzii, care serveşte ca document financiar, dar şi ca document privind garanţia, cu excepţia cazului în care se prevede altfel. Factura fiscala se va genera si transmite automat pe adresa de email furnizata de client la momentul generarii comenzii.
Cumpărătorului i se cere adresa pentru livrare, la completarea comenzii.
Dacă bunurile dorite nu sunt disponibile sau în acest timp au apărut probleme privind efectuarea livrării, reprezentanţii Ro Life vor informa fără întârziere clienţii folosind datele de contact existente.
Dacă bunurile nu sunt primite de client în timpul stabilit pentru livrare, şi nu a fost contactat de Ro Life, clientul poate contacta Ro Life prin e-mail la adresa contact@rolife.ro.
Transportul, ambalarea si termenii de plată
Bunurile cumpărate sunt trimise ambalate în mod corespunzător, iar plata se efectuează potrivit metodei alese de cumpărător. Pentru fiecare comandă, taxa de transport este 19.99 RON lei pentru comenzile cu valoare de pana la 300 RON cu greutate mai mica de 5KG si fara kilometri suplimentari la livrare prin curier. Trebuie avut în vedere că taxa pentru transport este suportată de cumpărător.
Pentru comenzile care depasesc valoarea de 300 RON , RoLife poate acorda transport gratuit daca se indeplinesc urmatoarele conditii : greutatea produsului nu depaseste 5kg; dimensiunile produsului nu depasesc dimensiunile 1m lungime, 50cm latime, 50cm latime sau adancime, adresa clientului nu presupune km suplimentari, asa cum sunt calculati de firma de curierat.
In conditiile in care valoarea comenzii depaseste 300 RON dar nu sunt indeplinite celelalte conditii, costul transportului va fi comunicat clientului dupa primirea comenzii si aceasta se va procesa numai cu acordul clientului si asumarea costului.
Ro Life păstrează dreptul de proprietate asupra bunurilor până când preţul complet al bunurilor este plătit.
Orice alte costuri legate de transport ce intervin între transportator şi client după ce bunurile au fost livrate de Ro Life vor fi achitate de cumpărător.Aici poate fi cazul redirectionarii coletelor la alta adresa.
În situaţia în care clientul alege plata online, tranzacţia va fi procesată prin MobilPay. Ro Life nu solicită şi nu stochează niciun fel de informaţii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale cumpărătorului. Aceste informaţii sunt strict confidenţiale şi sunt procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plată online.
De asemenea, în cazul plăţilor online, Ro Life nu este/ nu poate fi facută responsabilă pentru orice alt cost suplimentar suportat de client, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de banca emitentă a cardului acestuia, în situaţia în care moneda de emitere este alta decât RON. Responsabilitatea acestui fapt cade în sarcina clientului.
Modalităţi de livrare
Livrare se face prin Curier rapid.
In momentul livrarii va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor, in prezenta curierului/transportatorului, si sa cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.
In cazul in care agentul nu are un proces verbal, solicitati-i sa noteze pe AWB daunele constatate.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare, iar produsul nu va fi schimbat.
Schimbul de colete
Costul schimbului de colete din vina clientului este de 20 de lei/expediere.
RETURNAREA PRODUSELOR
Pentru returnare va trebui intrat direct in istoric comenzi, iar pe fiecare comanda in parte se poate selecta exact ce se returneaza.
Conform legislatiei din Romania (reglementata prin OUG 34/2014) puteti sa returnati produsele cumparate in termen de 14 zile calendaristice de la cumpararea lor.
Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice. Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Singurele costuri care pot cadea in sarcina dumneavoastra, a consumatorului, sunt cheltuielile legate de transport prin curier rapid in valoare de 20 lei.
Cu alte cuvinte, daca doriti sa renuntati la un produs trebuie sa accesati istoric comenzi si sa alegeti retur pentru ce produs se doreste urmand ca noi in urma solicitarii sa trimitem curierul sa preia coletul sau daca se doreste a se schimba rochita cu o alta marime, schimbul se va face in momentul cand soseste coletul cu rochita la schimb.
Nu acceptam colete cu ramburs si nici colete trimise prin Posta Romana sau orice alt curier, acestea vor fi refuzate. Returul se inregistreaza pe site si se asteapta ridicarea coletului de catre curierul nostru.
Veti primii toate detaliile pe mail. Returnarea banilor se face intr-un cont bancar (IBAN), clientul fiind obligat sa completeze contul bancar (IBAN) in care doreste returnarea banilor si titularul acestuia in cadrul contului sau!
Rambursarea contravalorii unei comenzi se efectueaza numai prin transfer bancar in contul care ne este transmis de catre client, conform politicii financiare ale Ro Life pentru a efectua si demonstra legal si cu usurinta restituirea banilor.
Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare, sa fie returnat in ambalajul sau original cu toate accesoriile si etichetele intacte si sa aiba asupra sa toate documentele insotitoare cu care a fost expediat de catre Ro Life.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maxim 14 zile lucratoare de la receptionarea coletului retur.
Daca produsul returnat este deteriorat, ne rezervam dreptul de a refuza returnarea acestui produs sau schimbul sau.
Conform OUG nr. 34/2014, Ro Life isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:
– Ordonanta nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta
– Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta
– Prezenta OUG 34/2014 reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii
Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email la adresa contact@rolife.ro
Conform legislatiei in vigoare, aveti la dispozitie TELEFONUL CONSUMATORILOR – 0219551 al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.
Persoana Juridica are dreptul doar la SCHIMB DE PRODUSE, nu poate face RETUR.